Itt kezdődik minden...

Helló jövőbeni Én aki, megtalálja majd ezt a bejegyzést és visszaemlékszik milyen is volt minden 2021-ben. 

Furcsa elkezdeni írni, már régóta tervezem egy blognak az elkezdését. Eddig mindig meggondoltam magam, de ma rámjött valami: "Itt az idő most vagy soha!".
Mindig úgy voltam vele, minek írnék Én blogot, mikor alig történik bármi is velem? De ezzel mindenki így van, gondolom, nem vesszük észre hogy elszalad az idő nap mint nap, úgy hogy nem vagyunk ott fejben. Már majdnem másfél éve itthon vagyunk, bezárva, de úgy érzem mintha csak pár hete lett volna a karantén kezdete.

Ennek a blognak nem más a célja, minthogy engem a jelenbe helyezzen, és hogy ne őrüljek meg a sok kesze-kusza gondolattal a fejemben. Plusz majd tök jó lesz pár év múlva visszaolvasni és látni, milyen sokat fejlődtem. Ezen kívül, ha más is esetleg ide téved és élvezi amiket írok, vagy tud vele azonosulni az már csak a hab a tortán. 

Lehet hogy lesznek angol bejegyzések, lesz sok macskás tartalom, esküvőszervezés és minden ami a csövön kifér.

Nem szeretném sokáig húzni ezt a kezdő bejegyzést, ezennel ünnepélyesen megnyitom a blogomat a 2021-es Föld napján!

Szerettetel köszöntök mindenkit aki esetleg ezt látja majd! 

Puszi,
B




Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések